При спробі завантажити файл бачу лише повідомлення “З’єднання…”
При спробі завантажити файл бачу лише повідомлення “З’єднання…” (англ. “Connecting…”) і нічого не відбувається.
Найвірогідніше у вас проблеми (або у віддаленого користувача) з коректними налаштуваннями параметрів з’єднання в програмі, або ваш провайдер не надає вам можливості працювати в активному режимі (активний та пасивний режими див. нижче).
Способи вирішення проблеми, маючи наувазі що ви бажаєте залишитися в активному режимі (рекомендовано):
1. Якщо ви використовуєте роутер, встановіть в його налаштуваннях підтримку UPnP, та в налаштуваннях клієнта в розділі параметрів з’єднання (якщо наявне в обох), перезапустіть роутер та програму.
1а. Встановіть відповідні порти TCP, UDP, та DHT (TCP\UDP) в роутері та в вашому клієнті, перезапустіть.
1б. Встановіть ваш роутер в режим Bridge Mode, налаштуйте pppoe з’єднання на вашому ПК (дієвіший метод). Спосіб вирішення проблеми, маючи наувазі що ви бажаєте перейти в пасивний режим (не рекомендовано):
2. В параметрах вашого клієнта, розділі налаштувань з’єднання оберіть “Пасивний режим, брендмауер)” (англ. “Passive Mode, worse case”) підтвердіть зміни та перезапустіть програму.
Напишіть відгук
Щоб відправити коментар, маєте увійти на сайт.