При спробі завантажити файл бачу лише повідомлення “З’єднання…” | NLight DC++
При спробі завантажити файл бачу лише повідомлення “З’єднання…” | NLight DC++

При спробі завантажити файл бачу лише повідомлення “З’єднання…”

При спробі завантажити файл бачу лише повідомлення “З’єднання…” (англ. “Connecting…”) і нічого не відбувається.

Найвірогідніше у вас проблеми (або у віддаленого користувача) з коректними налаштуваннями параметрів з’єднання в програмі, або ваш провайдер не надає вам можливості працювати в активному режимі (активний та пасивний режими див. нижче).

Способи вирішення проблеми, маючи наувазі що ви бажаєте залишитися в активному режимі (рекомендовано):

1. Якщо ви використовуєте роутер, встановіть в його налаштуваннях підтримку UPnP, та в налаштуваннях клієнта в розділі параметрів з’єднання (якщо наявне в обох), перезапустіть роутер та програму.

1а. Встановіть відповідні порти TCP, UDP, та DHT (TCP\UDP) в роутері та в вашому клієнті, перезапустіть.

1б. Встановіть ваш роутер в режим Bridge Mode, налаштуйте pppoe з’єднання на вашому ПК (дієвіший метод). Спосіб вирішення проблеми, маючи наувазі що ви бажаєте перейти в пасивний режим (не рекомендовано):

2. В параметрах вашого клієнта, розділі налаштувань з’єднання оберіть “Пасивний режим, брендмауер)” (англ. “Passive Mode, worse case”) підтвердіть зміни та перезапустіть програму.

Напишіть відгук